Olen nyt järjestellyt uuden tulevan asuntomme asioita. Kaikki alkaa olla kunnossa. Sähköliittymä, nettiasiat, vakuutukset ja muut asiat lähes valmiina! Vaikka suurempia hankintoja ei ole tarvinnut tehdä, olen silti joutunut ostamaan yhtä ja toista, ja rahaa on mennyt aivan hirvittävästi. Tänään lähden hakemaan meille uutta sänkyä tyttöjen huoneeseen, ostin sen Tori.fistä, onneksi löysin sillä juuri tämän sängyn valmistus on lopetettu, joten ainoa keino oli löytää sellainen käytettynä. No, löytyi onneksi :) Olemme alkaneet pakkaamaan tavaroita, lapsille tuleva muutto on tietysti myös jännä asia. Eivät raukat vielä kuitenkaan pysty ymmmärtämään, mitä se tarkoittaa meidän ydinperheen kannalta. Itse odotan muuttoa myös, mutta olen joutunut valitsemaan sellaisen asunnon, mitä en todennäköisesti valitsisi jos tarjontaa olisi enemmän. Nyt oli vain yksi vaihtoehto niin ei tarvinnut paljon miettiä. Tämän taloyhtiön asunnot on suunnitellut kuulemma iäkäs miesarkkitehti, jolla ei ole itsellä lapsia ollenkaan. Asuimme samassa taloyhtiössä silloin kun rakensimme nykyistä taloamme ja voin sanoa, että sen huomaa että suunnittelija on perheetön mies! :D Tässä muutossa on auttanut kyllä se paljon, että olen asunut lähes samanlaisessa asunnossa aikaisemmin kuin mihin me nyt muutamme. Sekä tietysti se, että taloyhtiössä asuu ystäväni lastensa kanssa ja olen saanut käydä heidän kotiaan katsomassa. Mukava on ollut nähdä, että asunnosta saa oikein kodikkaan. Samalla olen voinut todeta, että ahdasta meille tulee, mutta tiedän, että me sopeudumme ja saamme asunnosta meidän näköisen uuden kodin.